מה אנחנו עושים

אנו יוצרים אסטרטגיית שיווק חברתית המותאמת אישית לכל מותג או חברה העובדת איתנו תוך שימוש בכלי ניתוח חדשניים לצד היכרות עמוקה עם עולם המדיה החברתית על מנת לאתר את הקהל הממוקד ביותר עבורכם – כדי לבסס אינטראקציה תדירה עמו. אנו מלווים אתכם החל משלב אפיון עולמות התוכן הרלוונטיים למותג שלכם, דרך הצגת אסטרטגיה חברתית ורעיונות יצירתיים לפעולה אפשרית ועד כתיבת תכנים מקוריים בסגנונות משתנים על פי בקשתכם, עריכתם ופרסומם בפועל באתר. בפן השיווקי, יש ברשותנו רשת של קשרים עם פורטלים ואתרי נישה מובילים כמו גם קשרים עם בלוגרים ומובילי דעה במרחב האינטרנטי.

בעזרת הניסיון, הידע והקשרים הללו, יש באפשרותנו לעזור למותגים, חברות ועסקים לקבל את החשיפה המגיעה להם, להתחבר ולבסס שיח עם קהל הגולשים הרב הנמצא מדי יום באינטרנט ולייצר ביצועים (הכנסות, מכירות, לידים, הרשמות) ביחס השקעה/תמורה (ROI) חיובי בדרך המשרתת את ערכי המותג, מכבדת את הלקוחות ומספקת להם ערך אמיתי.

אנו מתעקשים ליצור עבור כל לקוח תוכן איכותי ומקורי שיעביר את חווית המותג באופן האופטימלי לציבור לקוחותיו ויענה על מגוון הצרכים וציפיותיו מן העולם הדיגיטלי תוך הקפדה על עדכונים יומיים בתהליכי העבודה השונים ומענה דינמי לכל פנייה בכל עת.

  • שיווק ברשתות חברתיות

    בסוכנות הניו-מדיה והתוכן של דינמו, נציג עבורכם את המידע הרלוונטי עבור כל לקוחותיכם הקיימים והפוטנציאליים. זירות הפעולה בהן אנו מנווטים על מנת ליצור נוכחות עסקית בעלת אינטראקציה חברתית ברשתות ההשונות מקיפות וכוללות בין היתר את פייסבוק, יוטיוב, גוגל+, טוויטר ורשתות נוספות עבור קמפיינים ייעודים לצד שימוש תדיר אך מושכל בפורומים ובלוגים במרחב האינטרנטי.

    ניהול ערוצי מדיה חברתית – פייסבוק, גוגל+, יוטיוב, אינסטגרם ועוד
    פעילויות גולשים
    שיתופי פעולה תוכניים
    קמפיינים
    פרסום בפייסבוק
    פרסום ביוטיוב
    פרסום בגוגל+
    נוכחות בפורומים וקבוצות פייסבוק

  • ניהול ערוצי תוכן

    במציאות הפראית והדינמית של עולם השיווק הדיגיטלי, בה התוכן הוא מרכז העניינים, יוצרים צוות הכותבים שלנו תכנים מקוריים וממוקדים לקהל היעד המבוקש ומעניקים חשיבות רבה ליצירת תוכן איכותי וייחודי המספק פתרונות ומענה לכלל סוגי התוכן הנדרשים אצלכם.
    אנו מספקים מגוון רחב של תכנים בתחומים משתנים (שיווקיים, אינפורמטיביים, טכניים, קידום על פי מילות חיפוש, קופירייטינג, סלוגנים ותכנים ברשתות חברתיות) ומיצרים עבורך ועבור לקוחותיך תוכן עם ערך אמיתי.

    דינמו תנהל ותייצר עבורך את התוכן הדרוש באופן המקצועי והיעיל ביותר לצרכי העסק שלך:

    ניהול ערוצי במדיה החברתית – פייסבוק,אינסטגרם, יוטיוב, גוגל+ ועוד
    הקמת וניהול בלוג מקצועי ליצירת תוכן מועיל ללקוחות והגדלת הקשרים העסקיים והחברתיים
    כתיבת תכנים ומאמרים מקצועיים/שיווקיים
    כתיבת ניוזלטרים שיווקיים ואינפורמטיביים בכל נושא
    שיפור תכני האתר האורגני וכתיבת תכנים נוספים לפי צורכי SEO
    תוכן מבוסס המרות – יצירת “דפי נחיתה” אפקטיביים לקבלת לידים ויחס המרה גבוה
    הפקת סרטונים להפצה ויראלית
    שיתופי פעולה תוכניים

  • ניהול קמפיינים ורכש מדיה חכם

    ניהול קמפיינים במנועי חיפוש (גוגל, בינג ועוד)
    ניהול קמפיינים חכמים ב- Facebook
    רימרקטינג דינמי
    ניהול קמפיינים במובייל

  • קידום אירועים, מרוצים ופסטיבלים

    אנו מתמחים בקידום אירועים נקודתיים המצריכים ריכוז משאבים בזמן קצר, מענה מהיר ודינמי ויכולת יצירת תוכן ועדכונים שוטפים בקצב גבוהה מהרגיל. יש לנו נסיון רב בקידום אירועים במגוון תחומים ונשמח לסייע להצלחת האירוע שלך.

    קידום אירועי ספורט ומרוצים
    קידום אירועי אופנה
    קידום פסטיבלים וימי תרבות

  • דיוור אלקטרוני

    ניהול קמפיינים ורשימות תפוצה
    עיצוב ניוזלטרים
    אופטימיזציה לרשימות קיימות
    הגדלת רשימות תפוצה
    שיפור אחוזי פתיחה

  • אתרים ובלוגים

    הקמת וניהול אתר/בלוג חברה
    ניהול חנויות ECOMMERCE
    ניהול והקמת חנויות ETSY

  • ייעוץ, תכנון ואסטרטגיה דיגיטלית

    כל פעילות עבור לקוח מחייבת צעדי הכנה ותכנון מקיפים שיבטיחו את ניצול המשאבים שמשקיע הלקוח בפעילות. במסגרת ההכנה, אנו מגבשים אסטרטגיה שיווקית מתאימה עבור פעילות הלקוח בכל זירות הניו-מדיה. האסטרטגיה השיווקית מתבססת על שני מרכיבים עיקריים – תחקיר הלקוח ומחקר שוק מקיף. תהליך בניית האסטרטגיה השיווקית כולל:

    ביצוע מחקר שוק, עבודת מידענות יסודית, ובחינת מאפייני השוק הבינלאומי, המאפשרים לקבל אפיון של קהל היעד והתנהגות הצרכנים
    סקירת מתחרים – הגדרת המתחרים העיקריים בארץ ובחו”ל ולימוד מאפייני הפעולה של כל אחד מהם ברשת האינטרנט ובזירות החברתיות
    הגדרת מטרות הפעילות
    קביעת זירות אסטרטגיות לפעילות והתאמת השפה לכל זירה
    הצבת יעדים ריאליים למדידת הפעילות